Drobečková navigace

Aktuality

Štítky:

Školní (po)nocování

Nejmladší a nejstarší žáci druhého stupně zakončili školní rok vesele - zjistili, jak to ve škole vypadá v době, kdy ve třídách neprobíhá běžná výuka a všichni doma čerpají energii na další den. Společně jsme si prodloužili poslední předprázdninové chvíle a užili si večer plný zábavy, her, povídání a sportovních aktivit. Takovou příležitost si nenechala u obou tříd ujít ani paní asistentka Ivetka Vejvodová, což všechny velmi potěšilo. Výhodou celé akce bylo zejména to, že nikdo ze zúčastněných do školy následující ráno nezaspal.

Mgr. Václav Homolka a Mgr. Diana Homolková

Publikováno 27. 6. 2022 7:39

Dva skvělé poslední pátky

První z nich jsme si užili jízdou na koníkovi, pečením buřtů a dováděním v přírodě. Moc tímto děkujeme Emilčiným rodičům za pozvání a za pohoštění.

Druhý pátek jsme se vydali na exkurzi do " Porcelánky." Bylo to velmi zajímavé, dozvěděli jsme se poučné věci. Také jsme si sami dekorovali porcelán, který nám vypálí a už teď se těšíme, až ho dostaneme.

Fotogalerie 1

Fotogalerie 2

z vyprávění žáků 2. A

Publikováno 27. 6. 2022 7:20

Výroční fotografie tříd a pedagogického sboru

Publikováno 25. 6. 2022 10:44

Cesta z města

Dne 22.6. nás sluníčko vylákalo do lesů v okolí Klášterce nad Ohří.

V lese je vždy krásně a my jsme v průběhu dopoledne plnili několik úkolů. Ze šišek jsme sestavovali slova související s létem, luštili jsme rébus ukrytý v Letní stezce, seznamovali jsme se se zvířaty, stromy i houbami a pohráli si na dětském hřišti v Útočišti.

Dopoledne nám velmi rychle uteklo stejně jako letošní školní rok.

žáci 1.A

Publikováno 25. 6. 2022 10:43

Ukončení školního roku

Děti se rozhodly, že si uděláme 23.6. posezení s pohoštěním.
Akce se povedla, děti odcházely spokojené a těší se, že se uvidíme v novém školním roce.

Hana Windischová

Publikováno 24. 6. 2022 14:40

Šesťáci v Rašovicích

Dnešní slunečný den trávíme společně na hřišti v Rašovicích. Děti si užívají sportovních aktivit (fotbálek, házená, trampolína, hřiště) a odpočinku s mlsáním ve stánku. Tímto děkujeme klubu FK Rašovice. Cestou zpátky jsme se ještě zastavili v Landart galerii v Mariánském údolí.
Fotogalerie
třídní učitelky a asistentky šestých tříd

Publikováno 24. 6. 2022 14:28

Návštěva umělců v zámeckém parku

Netradičním zážitkem bylo pro třídu 6. B navštívení sochařského sympozia Paměť krajiny. Žáci mohli sledovat tvorbu od samotného počátku. Zjistili, že se jedná o velmi náročnou a dlouhou práci. V řemeslné dílně si mohli pod vedením p. učitelky Ireny Hofhanz ze ZUŠ zajímavým způsobem vytvořit vlastní přání s obálkou. Povedené výtvory byly hezkým suvenýrem a vzpomínkou na kreativní dopoledne.

Mgr. Diana Homolková

Publikováno 24. 6. 2022 14:15

4.A a 4.B na Dianě

Vypravili jsme se ke konci školního roku na výlet do Karlových Varů na vyhlídku Diana a do Motýlího domu. Zážitkem pro nás byla už jízda vlakem /bohužel měl zpoždění/. Prošli jsme si celou lázeňskou kolonádu, prohlédli si nově otevřené Vřídlo, dali si zmrzku a pak se vydali k lanovce. Ta nás vyvezla na vrchol vyhlídky Diana a tam jsme také navštívili Motýlí dům. Vše pro nás byl velký zážitek. Domů jsme jeji unavení , ale zároveň plni nových zážitků.

žáci a třídní učitelky 4.A a 4.B

Publikováno 24. 6. 2022 14:09

Výlet s přespáním v Údolíčku

Žáci 4.A a 4.B podnikli spolu se svými učitelkami výlet do Údolíčka u Perštejna a tak se jim tam líbilo, že své zážitky zveršovali.

Dnes jsme jeli do Údolíčka, padli jsme hned do sluníčka.

Hráli si, bádali, zkoumali a pak jsme se krásně vyspali.

Učitelky vymýšlí různé hry a vždy se jim to povede, dostáváme překvapení a jet brzy domů nás štve.

Údolíčko, Údolíčko, to je krásná ves, ve které jsou pěkné lesy, to je jasná věc.

Hnedka ráno, šli jsme ven a viděli hrad Perštejn.

V Údolíčku za Perštejnem je hezky každý den, za kopcem je krásný les, v boudě za ním velký pes.

žáci 4.A a 4.B

Publikováno 24. 6. 2022 13:23

8.A a 8.B v Karlových Varech

V pondělí 20. 6. jsme navštívili Karlovy Vary. Při procházce zdejšími kolonádami jsme ihned nasáli atmosféru lázeňského města. Lanovka nás vyvezla k rozhledně Diana, jejíž návštěvu jsme také nemohli vynechat. V Motýlím domě jsme pak obdivovali pestrobarevné motýly z celého světa, kteří si některé z nás oblíbili, nebojácně na nás usedali a odmítali odletět. Nemohlo chybět ani společné foto u Vřídla, unikátního gejzíru, tryskajícího do výšky 12 metrů. Na závěr jsme si dopřáli oběd ve známém fast foodu a pak už hurá na vlak. Výlet jsme si i přes horké počasí skvěle užili.