Drobečková navigace

Aktuality

Štítky:

Trénink na Dračí lodě

Ve středu 31. 5. jsme si s žáky „odskočili“ ze školy do Kadaně, abychom potrénovali na páteční závod Dračích lodí. Bylo nádherné počasí, a všichni zúčastnění si na lodích pěkně mákli. Toto sportovní dopoledne jsme rovnou spojili i s procházkou po cyklostezce kolem řeky zpátky do Klášterce. Věříme, že se všem tento tréninkový den líbil.

Mgr. Lucie Engelová a Mgr. Václav Homolka

Publikováno 1. 6. 2023 17:06

Květen v 1. oddělení ŠD

Začátkem května jsme tvořili obrázky kvetoucích stromů na jarmark. Z pryskyřice jsme vyráběli brože a dali na barevné provázky, skládali jsme dárkové obálky, vyráběli jsme motýlky na kolíku. Také jsme dělali z barevných provazů kroužky na klíče a nakonec jsme tvořili větrníky a létající motýly.

Na Den matek jsme na keramická srdce kreslili rostlinky metalickými fixami a zabalili je do igelitových sáčku. Vyrobili jsme i práníčka pro maminky. Určitě byly překvapené z našich dárků.

Stříhali jsme jarní budky pro ptáky, byla to společná práce žáků. Zdobí nástěnku v jídelně. Vytvářeli jsme louku plnou květů - toaletní papír jsme barvili fixami a zapouštěli vodou. Dali jsme je na nástěnku ve třídě. Práce byla náročná ale děti jí zvládly. Skládali jsme barevné papíry, lepili je až vznikly krásné barevné květy, které najdeme na chodbě.

Řešili jsme v pracovním listě květiny a určovali jsme jejich názvy. Venku jsme malovali křídami jarní kvítí – pampeliška, violka, růže, kopretina a jiné jarní rostliny. Nakonec jsme venku tiskli květy z různých rostlin. Děti byly nadšené tiskáním květů.

Mgr. Miroslava Šlosrová

Publikováno 1. 6. 2023 16:24

2.A, 2.B - Lesopark Chomutov (Šablony III)

V pondělí 29. 5. byli  druháčci  v Lesoparku v Chomutově.  První polovinu prohlídky se jim věnoval zaměstnanec lesoparku. Děti se dozvěděly  plno zajímavostí o přírodě. V druhé části měla pro děti paní Šindelářová  připravené různé zajímavé hry. Největší radost měly děti, když  mohly utratit  kapesné, které dostaly od rodičů.  Malý výlet se všem líbil a na zvířátka se určitě pojedeme ještě někdy podívat.

Mgr. Ilona Pekariková , Mgr. Radka Maříková a Lenka Srbecká

Publikováno 1. 6. 2023 16:09

Květen v 3. oddělení ŠD

V měsíci květnu žáci pracovali na výrobcích na náš tradiční jarmark.

Letos jsme si pro rodiče připravili – přívěsky na klíče, ozdobné magnetky, věnce, ozdobené hrnečky a misky, pracovali jsme se dřevem, vyrobili jsme dřevěné strašáky a dřevěnou dekoraci na fotografie, lapače snu, strašáky ze skla …

Ke dni matek jsme pro maminky připravili srdíčka z keramiky a papírová přáníčka, která jsme provlékali stuhou.

Navštívili jsme naše Kulturní centrum a s panem Bartákem si žáci zahráli pohádku.

Ve třídě si žáci nejraději hrají s modelínou a legem. Velmi oblíbené jsou v poslední době zažehlovací korálky, kdy každý skládá barevné korálky do šablony, poté se korálky zažehlí žehličkou a žáci si své výrobky odnášejí domu.

Krásné dny trávíme venku, kde žáci hrají míčové hry, kreslí křídou na chodník, nebo jen odpočívají.

Velmi oblíbené jsou nové vodní bomby.

Bc. Veronika Součková

Publikováno 1. 6. 2023 15:23

Deváťáci v muzeu Jana Bechera

V úterý 30. 5. jsme za krásného počasí vyrazili do Karlových Varů, kde jsme navštívili muzeum Jana Bechera. V historických sklepních prostorách jsme nahlédli do historie rodiny Becherů a jejich slavného bylinného likéru, který je nazýván 13. léčebným pramenem Karlových Varů. V interaktivní expozici jsme nasáli vůni bylin a koření, z nichž se likér vyrábí, prohlédli si historické sudy a ikonické lahve a díky VR brýlím jsme se ocitli přímo ve výrobní hale u stáčecí linky.

Po procházce po kolonádě jsme si dopřáli oběd ve známém fast foodu, nechyběla ani výborná káva a  tradiční lázeňské oplatky.

Fotogalerie

Mgr. Zuzana Chládková, Mgr. Jitka Řebíčková, Mgr. Simona Kuncová a Jitka Dvořáková

Publikováno 1. 6. 2023 15:01

„Bojovka“ 7.A

Za krásného slunečného počasí vyrazila třída 7.A do areálu paintballového hřiště u jezu v Klášterci nad Ohří.

Poté, co se žáci řádně vybavili ochrannými obleky, přilbami,  rukavicemi a paintballovými zbraněmi, poutavá hra, plná vzrušení, mohla začít.

Předem stanovená pravidla zaručovala férovost a bezpečí  hry. Ovšem nějaká ta modřina se večer asi přece jen ukáže.

Celá akce se velmi vydařila a všichni se rozešli ve zdraví domů.

Mgr. Iva Máchová

Publikováno 30. 5. 2023 7:57

O šípkové Růžence

Ve čtvrtek 25. 5. navštívili žáci z 3. oddělení školní družiny Kulturní centrum.

Představení se odehrálo v malém sále. Nejdříve pan Barták pokládal žákům otázky, aby žáci vyprávěli příběh pohádky. Nakonec si pohádku i sami zahráli.

S panem Bartákem si žáci zazpívali několik písniček. Během představení jsme se velmi nasmáli.

Nakonec každý dostal samolepku divadla Hnedle vedle.

Děkujeme za velmi příjemně strávené odpoledne a těšíme se na další představení.

Bc. Veronika Součková

Publikováno 30. 5. 2023 7:15

Vystoupení v MÚSS

Dne 25. 5. jsme byli v dopoledních hodinách navštívit babičky a dědečky v MÚSS v Klášterci nad Ohří. Předvedli jsme jim pásmo básniček a písniček. Po vystoupení nás sestřička zavedla k ležícím seniorům, abychom jim předali dopisy, které jsme pro ně ve škole napsali. Doufáme, že jsme babičkám a dědečkům zpříjemnili jeden květnový den.

žáci 3., 4. a 5. tříd, Mgr. Doris Homolková a Michaela Zmeškalová

Publikováno 26. 5. 2023 13:01

Lezecká aréna Jirkov

25. 5. jsme s několika žáky devátých tříd navštívili lezeckou arénu v Jirkově, kde jsme strávili skvělé dopoledne. Nejprve jsme začali na tzv. boulderové stěně, na které díky její malé výšce není třeba jištění, a zde se žáci seznámili s lezením na různě obtížných trasách. Poté jsme se přemístili na menší 7metrové lezecké stěny, které už vyžadují jištění, a nakonec na ty největší, které dosahují 13 metrů. Po každé další zdolané stěně byly vidět pokroky, které žáci dělali. Věříme, že pro některé by lezecká stěna mohla být do budoucna zajímavým koníčkem, protože jim to opravdu šlo.

Mgr. Václav Homolka a Mgr. Lucie Engelová

Publikováno 26. 5. 2023 12:44

Výlet na Mědník

V úterý 23. 5. jsme se my páťáci vydali na výlet. Autobusem jsme dojeli do Měděnce a odtud jsme vystoupali na kopec Mědník, kde jsme si prohlédli kapličku a popovídali si o historii tohoto zajímavého místa. Poté jsme se vydali pěšky do Klášterce. Šli jsme přes vesničku Kamenná, kde jsme mohli v místní oboře zahlédnout srnky a jeleny. Cesta domů byla náročná, nohy bolely, ale zážitky z pozorování nádherné krajiny Krušných hor nám zůstanou.